fbpx

SANGSKATTEN PÅ PLÆNEN

Tirsdag, 8. september 2020 

Lad fællessangen fylde din aften, når Sangskatten inviterer til fællessang ved Høloftet på Thyholm. Vores syngevært Helle Solvang guider os igennem en aften med sange fra den danske sangskat, både de gamle og nye, du måske ikke kender endnu.

Sammen med et topmotiveret husorkester og en bunke sanghæfter, byder Sangskatten høj som lav op til fællessang.

Den danske sangskat betyder noget for, hvordan vi oplever vores samtid og vores fælles historie. Når vi synger sammen, oplever vi en helt særlig glæde, vi finder en social samhørighed og danner et fællesskab på tværs af forskelligheder.

Vi synger i det fri og naturligvis efter alle kunstens corona-regler. Det vil sige med god afstand til hinanden, håndsprit og maske/mundbind. Hvis du er syg eller viser symptomer, så bliv hjemme. Fællessang skal være en god oplevelse uden frygt for covid19.

Høloftet tilbyder Håndmadder inden fællessangen (kr. 75,- per person) og kaffe efterfølgende

Syng dig ind i fællesskabet! Tilmelding på mail til mail@hoeloftet.dl eller SMS til 61996697

 

Sangskatten vil udforske, opdatere og lege med hvad der sker, når vi synger sammen. Vi rejser Danmark tyndt for at styrke værdien af fællessang. Over tre dage i Thy i september vil vi synge på tværs af generationer, høj som lav, på arbejdspladser, skoler og i naturen. Vi skal inspirere til at løfte fællesangen ind i vores samtid, sikre at den vokser og fremover også fortæller historier om det Danmark, vi oplever i dag.

Sangskatten er støttet af Nordea-fonden. Læs mere på Sangskatten.com

 

 
 
Kan jeg bytte eller refundere min billet?
Nej, du kan desværre ikke få din købte billet byttet eller refunderet, da billetter er handlet via Ticketmaster.

Har du købt billetten af en anden eller fået billetten givet i gave, er det i forhold til seatning vigtigt, at du inden koncerten giver os besked om i hvilket navn billetten oprindeligt er købt.

Vi opererer ikke med venteliste.

Er min billet med eller uden mad?
Det fremgår tydeligt både på Ticketmaster og på billetten, om den er med eller uden mad.
Hvordan seater I?
Når vi får gæster på Høloftet, dækker vi altid bordene til de spisende gæster efter, med hvem og hvornår billetterne er købt. På den måde sikrer vi, at man altid kommer til at sidde ved dem, man har købt billetterne med. Der er derfor ingen grund til at komme tidligt for at få pladser sammen.
Kan jeg bestille mad, når jeg har allergener?
Spørgsmål vedrørende allergener i koncertmenuerne kan du få svar på ved henvendelse på bent@hargaardvinimport.dk
Vi kan efter aftale arrangere vegetariske og veganske menuer.
Er stedet handicapvenligt?
Vi har handicapvenlige toiletter i stueplan. Dog ligger Høloftet på 1. sal, og der er kun adgang via en trappe. Er du gangbesværet og ønsker at parkere tæt på indgangen, skal du blot sende os en mail på bent@hargaardvinimport.dk
Hvordan foregår Picnic på Plænen-koncerterne?

Vores Picnic på Plænen koncerter foregår på plænen bag Høloftet. Koncerterne er med siddende publikum, og vi har stillet en stol klar til dig, når du kommer. Hvis du ønsker at sidde ved et klapbord eller lignende, skal dette selv medbringes.

Ved ankomst får du udleveret både en mad-billet og en dessert-billet, som begge kan indløses. Du får også udleveret al nødvendig service. Drikkevarer kan tilkøbes i vores bar, Møddingsplanken. Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer eller eget mad til arrangementerne.

Hvis du er på udkig efter overnatningsmuligheder i nærheden efter koncerten, så kig gerne på siden Overnatning. Der er vi kommet med nogle bud.

En uge inden koncerten skriver vi ud til alle gæster med information om praktik og seatning. Du kan sagtens komme til at sidde sammen med venner, som har købt billet til samme arrangement. Dette og meget andet vil du få mere at vide om i mailen, vi sender ud.


Høloftet

Hanne & Bent Hargaard
Skærshøjvej 11
7790 Thyholm

mail@hoeloftet.dk


Følg os